UČNA POMOČ Z LIKOVNIMI PRISTOPI
ZA OTROKE IN MLADOSTNIKE

Skupaj zmoremo več
Pristope za delo z otroci sem razvila skozi dolgoletne izkušnje v okviru javnih inštitucij, vrtcev in šol ter z individualnim delom z otroki. Nudim učno pomoč in pomoč z umetnostjo za otroke in mladostnike individualno, delo z otroki s posebnimi potrebami ter unikatne likovne in glasbene delavnice za skupine.
Delovne izkušnje:
- 2 leti domači učitelj deklici s socialno anksioznostjo,
- 2 leti spremljevalka deklici z motnjo epilepsije v javnem vrtcu 6 mesecev deklici s posebnimi potrebami v osnovni šoli
- 3 leta spremljevalka dečka z motnjo v avtističnem spektru v javnem vrtcu
- likovne ustvarjalne delavnice za otroke in mladostnike s poudarkom na likovni terapiji
- prirejanje meditativnih glasbenih in ustvarjalnih delavnic za otroke
Skupaj zmoremo več
UČNA POMOČ OTROKOM IN MLADOSTNIKOM
Verjamem, da prav vsak otrok lahko v pravem okolju in s pravimi pristopi napreduje ter se razvija v smeri njegovega uspeha in napredka glede na njegove zmogljivosti. Pri individualnem pristopu se posvetim predvsem otrokovim individualnim potrebam, bodisi pri podajanju snovi ali pojasnjevanju različnih razlag. Otrokom nudim odprt pogovor in predvsem varen prostor za izražanje njihovih potreb. Še boljše učne rezultate, večjo samozavest in posledično boljšo samopodobo otroka pa lahko dosežemo v sodelovanju s starši. Delo z otroki tudi meni ponuja možnost za rast ter razvoj za moje zrelejše osebnosti in globine. Naravnost občudujem njihovo pristnost, spontanost in iskrenost.
UČNA POMOČ Z LIKOVNIMI PRISTOPI
Je vaš otrok nenavadno nemiren, razdražljiv, neukrotljiv in ga popolnoma ne razumete. Kljub vsemu, kar storite, tudi s pristopi, ki po navadi delujejo tokrat otroku ne pridete blizu. Posledično v vaši dinamike družine vlada nemir, prepir in slaba volja. Otrok svojo stisko kaže z iskanjem pozornosti običajno na neprimerne načine. Velikokrat pa vse te občutke tlači vase in se to lahko odraža v nemiru, težko odide spat, v šoli ali vrtcu »ne uobga«, ima vedenjske težave in tudi težave z učenjem.
Živimo precej hitro življenje, tako mi kot naši otroci. Otroci veliko časa preživijo v javnih ustanovah (šolah, vrtcih, interesnih dejavnosti,) odrasli pa ves ta čas pridno delate, da svojim otrokom zagotovite kar se da udobno življenje. Popoldne dirjate domov, da hitro odpeljete otroka na interesno dejavnost, nato hitite z nalogo, večerjo in pripravljanje za naslednji polen dan, ki čaka vas in vaše otroke. To je nekako klasičen tempo družine s šolo obveznimi otroci. Je s tem kaj narobe? Odvisno kako se obtem počutite… je pa to v večini realno stanje družin. Problem nastane, ko se zavemo da je posledica takega tempa življenja po navadi oddaljen odnosi z našimi otroci. Nimam drugega časa, kot da odnos gradimo v avtu na poti v šolo ali športni trening, med vikendom pa si privoščimo neko druženje in kam grem, da otroci kaj vidijo in da se jim kaj dogaja, kajne?
Otrok v temu tempu svoje življenje živi, kot mu ga diktirajo ustanove in njegovi starši. Zelo malokrat ima otrok čas le biti sam s seboj in s svojimi občutki. Glede na starost otrok ni realno pričakovati, da bo verbalno izrazil svoja čustva in obrazložil: danes imam stisko mami, prosim pomagaj mi.
Pomoč z umetnostjo otroku in mladostniku lahko pomaga pri:
* Izražanju svojih stisk
* Izražanju čustev
* Lajšanju težkih občutkov jeze
* Sprejemanju svojih čustev
* Se uči tudi prepoznat svoje potrebe
V najstniškem obdobju vse to eskalira in dobi lahko celo oblike depresije in ostalih težkih stanj najstnikov, ki si jih za njihov razvoj ne želimo.

KDAJ JE PRAVI ČAS, DA SE OTROK UDELEŽI TAKŠNE POMOČI?
Pravi čas je vedno, ko se zavemo da otrok potrebuje pomoč na različnih področjih ali ima samo željo po dodatnem likovnem izražanju. Nudim pomoč pri učnih težavah in razumevanju snovi , čustvenih stiskah in vzgoji. Nujno potrebno je da je to Primeren čas tudi za starše in da so pripravljeni sodelovati pri procesu ter so odprti za različne rešitve in tudi samorefleksijo, ki jo skozi ogledalo otroka lahko zaznam.
ZAKAJ JE OTROKU TEŽJE POISKATI POMOČ?
Starši velikokrat to občutijo, kot svoj lasten neuspeh pri vzgoji svojega otroka. Naj vam ob tej priložnosti povem, da je priznati nemoč precej bolj pogumno in zdravo, kot skrivati težave za zidom priljubljenosti. Sprva je potrebno priznati, da ima vaš otrok težavo, nato pa zanj najti ugodno rešitev. Verjamem, da so še tako velike ovire premostljive.
DELO Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI
Izkušnje večletnega dela z otroki s posebnimi potrebami so mi prinesle močen vpogled v raznolikost otrok, njihovih potreb in zmogljivosti. Enako tudi otrokom ki imajo težje/večje ovire na poti njihovega razvoja nudim možnost inštrukcij, pomoči in individualne obravnave. Pri tem je pomembno, da starši iskreno povejo stanje in zahteve otrok, da si vzamemo daljši čas spoznavanja in delo s skupnim razumevanjem prilagodimo glede na potrebe otroka.

RAZLIČNE VRSTE POMOČI
UČNA POMOČ (45 minut) Cena: 45€
Učenje izbrane snovi na različne načine s premori
UČNA POMOČ Z LIKOVNIMI PRISTOPI (60 minut)
Predhoden brezplačni uvodni posvet in predstavitev izzivov
Struktura otrokove ure:
(1 x tedensko 60 minut)
15 minut sproščanja
30 minut vodenega ustvarjanja
15 minut pogovora (če je mladostnik odprt za pogovor, pogovor traja ves čas)
Za starše:
Sestanek s starši 1h na mesec, kjer nudim pogovor in analizo narejenega, možna vprašanja in razlago
izzivov (vključeno v paketu). Po vsakem obisku otroka v ateljeju, starši dobijo analizo in mnenje
ZAHVALE


POGOVOR POMAGA

Skupaj zmoremo več
Pristope za delo z njimi sem razvila skozi dolgoletne izkušnje v okviru javnih inštitucij, vrtcev in šol ter z individualnim delom z otroki. Nudim učno pomoč in pomoč z umetnostjo za otroke in mladostnike individualno, delo z otroki s posebnimi potrebami ter unikatne likovne in glasbene delavnice za skupine.
Delovne izkušnje:
- 2 leti domači učitelj deklici s socialno anksioznostjo
- 2 leti spremljevalka deklici z motnjo epilepsije v javnem vrtcu
- 6 mesecev deklici s posebnimi potrebami v osnovni šoli
- 3 leta spremljevalka dečka z motnjo v avtističnem spektru v javnem vrtcu
- več likovnih ustvarjalnih delavnic za otroke in mladostnike s poudarkom na likovni terapiji
- prirejanje meditativnih glasbenih in ustvarjalnih delavnic za otroke
UČNA POMOČ OTROKOM IN MLADOSTNIKOM
Verjamem, da prav vsak otrok lahko v pravem okolju in s pravimi pristopi napreduje ter se razvija v smeri njegovega uspeha in napredka glede na njegove zmogljivosti. Pri individualnem pristopu se posvetim predvsem otrokovim individualnim potrebam, bodisi pri podajanju snovi ali pojasnjevanju različnih razlag. Otrokom nudim odprt pogovor in predvsem varen prostor za izražanje njihovih potreb. Še boljše učne rezultate, večjo samozavest in posledično boljšo samopodobo otroka pa lahko dosežemo v sodelovanju s starši. Delo z otroki tudi meni ponuja možnost za rast ter razvoj za moje zrelejše osebnosti in globine. Naravnost občudujem njihovo pristnost, spontanost in iskrenost.
UČNA POMOČ Z LIKOVNIMI PRISTOPI
Je vaš otrok nenavadno nemiren, razdražljiv, neukrotljiv in ga popolnoma ne razumete. Kljub vsemu, kar storite, tudi s pristopi, ki po navadi delujejo tokrat otroku ne pridete blizu. Posledično v vaši dinamike družine vlada nemir, prepir in slaba volja. Otrok svojo stisko kaže z iskanjem pozornosti običajno na neprimerne načine. Velikokrat pa vse te občutke tlači vase in se to lahko odraža v nemiru, težko odide spat, v šoli ali vrtcu »ne uobga«, ima vedenjske težave in tudi težave z učenjem.
Živimo precej hitro življenje, tako mi kot naši otroci. Otroci veliko časa preživijo v javnih ustanovah (šolah, vrtcih, interesnih dejavnosti,) odrasli pa ves ta čas pridno delate, da svojim otrokom zagotovite kar se da udobno življenje. Popoldne dirjate domov, da hitro odpeljete otroka na interesno dejavnost, nato hitite z nalogo, večerjo in pripravljanje za naslednji polen dan, ki čaka vas in vaše otroke. To je nekako klasičen tempo družine s šolo obveznimi otroci. Je s tem kaj narobe? Odvisno kako se obtem počutite… je pa to v večini realno stanje družin. Problem nastane, ko se zavemo da je posledica takega tempa življenja po navadi oddaljen odnosi z našimi otroci. Nimam drugega časa, kot da odnos gradimo v avtu na poti v šolo ali športni trening, med vikendom pa si privoščimo neko druženje in kam grem, da otroci kaj vidijo in da se jim kaj dogaja, kajne?
Otrok v temu tempu svoje življenje živi, kot mu ga diktirajo ustanove in njegovi starši. Zelo malokrat ima otrok čas le biti sam s seboj in s svojimi občutki. Glede na starost otrok ni realno pričakovati, da bo verbalno izrazil svoja čustva in obrazložil: danes imam stisko mami, prosim pomagaj mi.
Učna pomoč z likovnimi pristopi otroku in mladostniku lahko pomaga pri:
* Izražanju svojih stisk
* Izražanju čustev
* Lajšanju težkih občutkov jeze
* Sprejemanju svojih čustev
* Se uči tudi prepoznat svoje potrebe
V najstniškem obdobju vse to eskalira in dobi lahko celo oblike depresije in ostalih težkih stanj najstnikov, ki si jih za njihov razvoj ne želimo.

KDAJ JE PRAVI ČAS, DA SE VAŠ OTROK UDELEŽI TAKŠNE POMOČI ?
Pravi čas je vedno, ko se zavemo da otrok potrebuje pomoč na različnih področjih ali ima samo željo po dodatnem likovnem izražanju. Nudim pomoč pri učnih težavah in razumevanju snovi , čustvenih stiskah in vzgoji. Nujno potrebno je da je to Primeren čas tudi za starše in da so pripravljeni sodelovati pri procesu ter so odprti za različne rešitve in tudi samorefleksijo, ki jo skozi ogledalo otroka lahko zaznam.
ZAKAJ JE OTROKU TEŽJE POISKATI POMOČ KOT ODRASLEMU ?
Starši velikokrat to občutijo, kot svoj lasten neuspeh pri vzgoji svojega otroka. Naj vam ob tej priložnosti povem, da je priznati nemoč precej bolj pogumno in zdravo, kot skrivati težave za zidom priljubljenosti. Sprva je potrebno priznati, da ima vaš otrok težavo nato pa za zanj najti ugodno rešitev. Verjamem, da so še tako velike ovire premostljive.
DELO Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI
Izkušnje večletnega dela z otroki s posebnimi potrebami so mi prinesle močen vpogled v raznolikost otrok, njihovih potreb in zmogljivosti. Enako tudi otrokom ki imajo težje/večje ovire na poti njihovega razvoja nudim možnost inštrukcij, pomoči in individualne obravnave. Pri tem je pomembno, da starši iskreno povejo stanje in zahteve otrok, da si vzamemo daljši čas spoznavanja in delo s skupnim razumevanjem prilagodimo glede na potrebe otroka.

RAZLIČNE VRSTE POMOČI
UČNA POMOČ (45 minut)
Učenje izbrane snovi na različne načine s premori
Cena: 45€
UČNA POMOČ Z LIKOVNIMI PRISTOPI (60 minut)
Predhoden brezplačni uvodni posvet in predstavitev izzivov
Cena: 60€
Struktura otrokove ure:
(1 x tedensko 60 minut)
15 minut sproščanja
30 minut vodenega ustvarjanja
15 minut pogovora (če je mladostnik odprt za pogovor, pogovor traja ves čas)
Za starše:
(1 x mesečno 60 minut)
Sestanek s starši vključuje pogovor in analizo narejenega, odgovori na vprašanja in razlago
izzivov (vključeno v paketu). Po vsakem obisku otroka v ateljeju, starši dobijo analizo in mnenje
MNENJA