KLARYA ART KIDS decor
Otroci se najlažje poistovetijo z liki iz pravljic, filmov, risank.
V njih se radi “spremenijo” in podoživijo njihove super moči.
Otrok hitro razume, da je lahko močan kot medved ali velik, kot žirafa.
Preko KlaryaArt kids decorja pa začne razumevat in vadit, da je
lahko samozavesten, ljubezniv , pameten, uspešen, unikaten in ljubljen.
…
…

Skupaj zmoremo več
Pristope za delo z otroki in mladostniki sem razvila skozi dolgoletne izkušnje v okviru javnih inštitucij, vrtcev in šol ter z individualnim delom z njimi. Kot slikarka in vzgojiteljica, sem se usmerila tudi v dodatna izobraževanja za individualno delo z njimi. Teme izobraževanj, ki sem se jih udeležila temeljijo na čustveni inteligenci in terapevtskih pristopih iz likovne terapije. Nudim individualno učno pomoč in pomoč z likovnimi pristopi in likovne terapije za otroke in mladostnike.
Delovne izkušnje:
- 2 leti domači učitelj deklici s socialno anksioznostjo
- 2 leti spremljevalka deklici z motnjo epilepsije v javnem vrtcu
- 6 mesecev deklici s posebnimi potrebami v osnovni šoli
- 3 leta spremljevalka dečka z motnjo v avtističnem spektru v javnem vrtcu
- likovne delavnice za otroke in mladostnike s poudarkom na likovni terapiji
- meditativne glasbene in ustvarjalne delavnice za otroke
UČNA POMOČ
Verjamem, da prav vsak otrok lahko v pravem okolju in s pravimi pristopi napreduje ter se razvija v smeri njegovega uspeha in napredka glede na njegove zmogljivosti. Pri individualnem pristopu se posvetim predvsem otrokovim individualnim potrebam, bodisi pri podajanju snovi ali pojasnjevanju različnih razlag. Boljši učni uspehi tudi večajo samozavest in posledično boljšo samopodobo otroka.
Pri učni pomoči otroku ali mladostniku nudim tudi znanje o načinu učenja doma in organiziranju časa. Iščeva način, ki otroku odgovarja in poskusiva na različne načine obdelati snov. Z rednimi obiski posameznik izboljša način samostojnega učenja. Cilj učne pomoči je, da otrok pridobi na samozavesti pri osvajanju novih snovi in se nauči tudi učiti sam.
POMOČ Z LIKOVNIMI PRISTOPI
Pomoč z likovnimi pristopi temelji na podlagi znanj iz izobraževanja iz likovne psihoterapije in na podlagi dolgoletnih delavni izkušenj v okviru javnih inštitucij. Otroci se srečujejo z različnimi stiskami tekom odraščanja od predšolske dobe do dobe mladostništva. Pomoč nudim otrokom in mladostnikom od 2let dalje do 24 leta. Področje duševnega zdravja je za razvoj otroka izrednega pomena saj vpliva na njegov potek življenja v odrasli dobi.
Postopek dela:
- Uvodni sestanek s starši
- Otrok prihaja 1x tedensko (ali po dogovoru)
- Časovni okvir glede na starost 30min- 60min
Učna pomoč z likovnimi pristopi otroku in mladostniku lahko pomaga pri:
* Izražanju svojih stisk
* Izražanju čustev
* Lajšanju težkih občutkov jeze
* Sprejemanju svojih čustev
* Se uči tudi prepoznat svoje potrebe
V najstniškem obdobju vse to eskalira in dobi lahko celo oblike depresije in ostalih težkih stanj najstnikov, ki si jih za njihov razvoj ne želimo.

RAZLIKA MED UČNO POMOČJO IN POMOČJO Z LIKOVNIMI PRISTOPI
Učna pomoč
Pri učni pomoči s posameznikom osvajava učno snov, ki se jo mora naučiti. Poizkusiva različne pristope, ki pomagajo pri učenju. Cilj učne pomoči je osvojeno znanje.
Pomoč z likovnimi pristopi
Temelji na znanjem iz likovne terapije in na psihoterapevtskih pristopih in notranji intuiciji. Cilj pomoči je lajšanje čustvovanja, izražanje čustev, premagovanju strahov, samozavest posameznika, odkrivanje stisk, vedenjske problematike. Cilj ni znanje temveč boljše celostno počutje posameznika, podpora, prostor za varno izražanje otroka in nudenje pomoči z zdrav razvoj.
ZAKAJ JE OTROKU TEŽJE POISKATI POMOČ KOT ODRASLEMU IN KDAJ JE ČAS, DA SE VAŠ OTROK UDELEŽI TAKŠNE POMOČI?
Starši velikokrat to občutijo, kot svoj lasten neuspeh pri vzgoji svojega otroka. Naj vam ob tej priložnosti povem, da je priznati nemoč precej bolj pogumno in zdravo, kot skrivati težave za zidom priljubljenosti. Sprva je potrebno priznati, da ima vaš otrok težavo nato pa za zanj najti ugodno rešitev. Verjamem, da so še tako velike ovire premostljive.
Pravi čas je vedno, ko se zavemo da otrok potrebuje pomoč na različnih področjih ali ima samo željo po dodatnem likovnem izražanju. Nudim pomoč pri učnih težavah in razumevanju snovi , čustvenih stiskah in vzgoji. Nujno potrebno je da je to Primeren čas tudi za starše in da so pripravljeni sodelovati pri procesu ter so odprti za različne rešitve in tudi samorefleksijo, ki jo skozi ogledalo otroka lahko zaznam.
DELO Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI
Izkušnje večletnega dela z otroki s posebnimi potrebami so mi prinesle močen vpogled v raznolikost otrok, njihovih potreb in zmogljivosti. Enako tudi otrokom ki imajo težje/večje ovire na poti njihovega razvoja nudim možnost inštrukcij, pomoči in individualne obravnave. Pri tem je pomembno, da starši iskreno povejo stanje in zahteve otrok, da si vzamemo daljši čas spoznavanja in delo s skupnim razumevanjem prilagodimo glede na potrebe otroka.

RAZLIČNE VRSTE POMOČI
UČNA POMOČ (45 minut)
Učenje izbrane snovi na različne načine s premori
Cena: 45€
POMOČ Z LIKOVNIMI PRISTOPI (60 minut)
Predhoden brezplačni uvodni posvet in predstavitev izzivov
Cena: 60€
Struktura otrokove ure:
(1 x tedensko 60 minut)
15 minut sproščanja
30 minut vodenega ustvarjanja
15 minut pogovora (če je mladostnik odprt za pogovor, pogovor traja ves čas)
Za starše:
(1 x mesečno 60 minut)
Sestanek s starši vključuje pogovor in analizo narejenega, odgovori na vprašanja in razlago
izzivov (vključeno v paketu). Po vsakem obisku otroka v ateljeju, starši dobijo analizo in mnenje
MNENJA